Ezen az oldalon szeretnénk segítséget nyújtani neked a Star Stable játékkal kapcsolatban felmerülő problémákban, és néhány tippet is adunk a játékhoz.
Az alábbiakban a játékkal kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket olvashatod. Ha ezek után még mindig segítségre van szükséged, kapcsolatba léphetsz ügyfélszolgálatunkkal, azonban előtte készítsd elő a következő adatokat: (Egy felnőtt segítségét is kérheted az információk előkeresésében.)
A probléma részletes ismertetése (mikor és hogyan fordul elő stb.)
Milyen operációs rendszert használsz a játék során (Windows 2000, Windows XP).
Milyen típusú számítógépet használsz (Dell, Compaq, HP stb.)
A számítógép konfigurációja (processzor típusa, hány RAM van benne, szabad lemezterület, a hangkártya és grafikus kártya típusa – az integrált grafikus kártyának kisebb lehet a teljesítménye – stb.).
Többféleképpen is játszhatsz a Star Stable programmal. Hogy minél jobb eredményeket érhess el, olvasd át az alábbi tippeket!
Ahányszor egy új szintre lépsz a játékosoddal, mindig újabb feladatok választhatók. Ez világosan látszik a térképen is. Ne feledd, hogy néha akkor is megjelennek új feladatok, ha nem léptél magasabb szintre.
Ne feledd, hogy érdemes több feladatot is elfogadnod, mielőtt nekivágsz a teljesítésüknek. Azt se feledd, hogy érdemes minél több olyan, a feladat elvégzéséhez szükséges feltételt teljesítened, amelyek ugyanazon személynél vagy ugyanazon a helyen teljesítendők. Ezzel sok lovaglóidőt takarítasz meg!
Az egyik feladattípus az érmék összegyűjtése. Ha egyre jobb idővel teljesíted ugyanazt a versenyt vagy gyakorlatot, egyre több és fényesebb érmed lesz. Ha megnyerted az aranyérmet egy adott gyakorlatban, akár csak edzés céljából is megismételheted ugyanazt a gyakorlatot. Ez különösen hasznos lehet akkor, ha új lovat vettél, akit edzened kell.
Ha gyorsan magasabb szintre akarsz lépni, hogy szinte azonnal több feladatot is választhass, jó stratégiának bizonyulhat, ha megpróbálod a lehető leggyorsabban elnyerni az összes érmet az adott gyakorlatokban. Így szabadabban kalandozhatsz a térképen, és kötetlenebbül választhatsz, hogy melyik feladatot vállalod. Figyelem: nem kell teljesítened az összes feladatot ahhoz, hogy részt vehess az utolsó, döntő próbán, ami az első részben a Claymore-próba volt, most pedig a Dietrich lovasverseny. Csak eddz folyamatosan a lovaddal, lépj mind magasabb szintekre – és nem marad el a jutalom sem!